söndag, augusti 19, 2007

Ventilhattarna is no more

Jag har varit i Söderhamn och tävlat i helgen - mer om hur det gick senare.

Viktigare ändock är att Mats-Olov (MO) berättade att han har beställt en ny hoj - "med full Record" som han så gärna betonade. Och det är inte vilken hoj som helst utan en Colnago C50. Han var tydligen tvungen att köpa den och det får man faktiskt respektera.

Eftersom jag lovat MO att fimpa mina ventilhattar när han bytte från Shimano till Campa så gjorde jag en rituell bortslängning av dem i helgen. Så nu kära stilfacister är min linjecykel klanderfri. Ska jag bara göra något åt mina spacers på tempohojen också.

2 kommentarer:

Jonas Sundewall sa...

Nu blev det väl ändå fel käre bror!? FRÅN Campa, TILL Shimano... varför skulle något dylikt premieras??

Jesper Sundewall sa...

Jamen för fan - det har du ju rätt i. Du har ju adminbehörighet numera så du kan tvångsändra sådana styggelser om du vill. Vilket du vill såklart för det där var ändå över gränsen.