måndag, augusti 27, 2007

DNF suger

Igår cyklade jag Svealandsmästerskapen. Det ledde till min första DNF (did not finish). Eller det var ju inte helt sant - jag DNFade ju på GP:t i Söderhamn också. Skillnaden är att den gången var jag inte trött, men nu klev jag av för att jag hade kört slut på mig själv. Jag blev avhängd.

Visst, jag har redan rationaliserat det hela för mig själv med tankar som att "jag var inte riktigt laddad och hade jag bara varit det så hade jag hängt med hela vägen".

Hur som helst kan jag bara konstatera att DNF suger. Det enda positiva är att man kan ägna sig åt att filma sina klubbkamraters målgång istället. Resultatet av detta kommer inom kort.

1 kommentar:

bojorne sa...

se det som en erfarenhet och gör förfan inte om det ladda ladda ladda både mentalt och fysiskt 2 dagar innan sen är det bara att attakera hårt och hela tiden MVH/en som vet