måndag, augusti 13, 2007

Onsdagskombatant överraskar


En av mina träningskompisar gick och vann linjeloppet i H30 klassen i Granheds 2-dagars igår. Björn (bilden) är stor som en björn och cyklar fort som fan. Han är vad man skulle kunna kalla bra. Vi har cyklat tillsammans ganska ofta under våren och samtidigt som jag blev överraskad över att han vann blev jag inte förvånad. Tydligen ryckte han ifrån klungan i utförskörningen mot mål och gick till slut i mål hela 20 sekunder före klungan. Motståndet var högklassisgt så stor fjäder i hatten för Björn och våra varmaste gratulationer.

Senast vi tränade ihop så cyklade jag dock ifrån honom upp för Tullingeberg - hur bra måste det inte betyda att jag är?

2 kommentarer:

Anonym sa...

...och eftersom brorsan din har ungefär samma testresultat som du, så är han också bra? Vilken potential han måste ha då, eftersom han inte har tränat lika mycket som du... eller nå't ;-)

Andra är och förblir klena hur mycket de än cyklar. Suck.

Anonym sa...

Anette: När får vi se dina senaste testresultat:-).
/Christian