torsdag, juni 07, 2007

Ritter Classic 2007

Jag ska dit (www.ritterclassic.dk). Jag fick ett telefonsamtal igår som i princip gick ut på att vi ska till Ritter Classic. Det innebär att jag definitivt bestämde mig för att skippa Vättern Runt och istället anmäler mig till det här loppet. Eftersom Mario Cipollini är inbjuden stjärncyklist, så ringde jag till Simon med en gång och vidarebefordrade allt. Han svarade ja nästan lika snabbt som jag, det vill säga direkt.

Jag gav en cykelbekant ett par zebrarandiga cykelbyxor i födelsedagspresent förra året. Undras om jag kan ta kontakt igen (bara så där) och fråga om jag kan få låna dem lite. Han har säkert inte använt dem speciellt mycket alls... Nja, Simon hade visst lite i sammanhanget korrekta tröjor, som eventuellt skulle kunna passa mig storleksmässigt. Jag tror att man måste ha en Cipotröja helt enkelt. Är det någon som vet med sig att de har en i storlek small som bränner oanvänd i garderoben, så är det bara att höra av sig till mig.

Vilken dag onsdagen blev. Den var bara så där bra som vissa dagar kan vara.

2 kommentarer:

Jesper Sundewall sa...

Klart ni ska köra det! Ser ju finfint ut på hemsidan. Och i så celebert sällskap sen. Jag ser fram emot att höra hur Simon drog up spurten för Lejonkungen.

Anonym sa...

Som om man tvekade överhuvudtaget eller...

Självklart så kommer vi efteråt att rapportera på bloggen hur det gick.