torsdag, juni 07, 2007

0,5 seconds of fame

Körde Luma GP igår. Gick okej - mer utförlig rapport kommer. Viktigare är dock att jag kom med på TV! Kolla in klippet här.

Har ni problem att hitta mig? Inte så konstigt. Titta noga cirka 46 sekunder in i klippet. En kille i förförra säsongens Hofvetkläder (rött och svart) med nummer 123 på ryggen susar (typ) förbi.

Det faktum att jag har den gamla utgåvan av klubbkläderna gör mig lättidentifierad för ett tränat öga. Men det orsakade också en del förargelse bland en del klubbkamrater som tyckte jag gjorde mig skyldig till ett stilbrott. Jag kan hålla med men till mitt försvar skall sägas att det beror på att klubben hovleverantör av kläder inte hållit utlovad leveranstid.

Nästa gång ska jag låna en "riktigt" tröja för att blidka mina klubbvänner

Inga kommentarer: