torsdag, mars 22, 2007

Cykelmupp i skidbacken

Till att börja med vill jag be om ursäkt för stavningen i detta inlägg! Jag sitter pa ett internetkafé i Fulpmes-Österrike. Eller internetcafé kanske är att ta i. Jag sitter i en rökig källare hos den lokala fotoaffären. Anledningen till det är att jag gar en mycket intensiv och betungande kurs i idrottsmedicin här.
Vilken aktivitet det har varit pa cykelmuppar sedan jag akte! Lika livligt har det varit pa mitt e-mailkonto. En del av meddelandena skulle ju nästan kvalificeras som inlägg här! Naväl, till saken.
Jag har inte lyckats hyra nagon cykel och pa sa sätt muppa till det ordentligt pa min skidresa. Däremot har jag lyckats att köra fyra timmar pa motionscykel i hotellets gym. Oftast samtidigt somm alla andra deltagare pa kursen dricker sig berusade pa Österrikisk öl.Detta tycker alla mina resekamrater är mycket muppigt kan jag lova!
Skulle gärna fortsätta men dagen föreläsning börjar om 13 minuter. Stress, stress...

Inga kommentarer: