fredag, juni 06, 2008

Six minutes of mjölksyra

Det gick inge bra idag. För någon.

Jag bröt på fjärde varvet efter punktering. Surt som fan för jag satt med i tätgruppen och kände mig hyfsat fräsch. Eller så fräsch som jag kan känna mig med 194 i puls. Det var nämligen där jag var efter att ha täppt till en lucka som uppstod under de första 2 varven.

Göran O och Patric synade asfalt - dock utan allvarliga skador som följd. Men oj så drygt.

David hade allehanda skoproblem. Klossar och pedaler som inte var kompisar.

Jonas körde tappert men hamnade i ingenmansland och fick sköta farthållnings själv. Han gick dock, till skillnad från alla oss andra, faktiskt i mål...

Stort tack till CK Valhall för ett jättefint arrangemang. Bättre väder kan man heller inte hoppas på. Ever.


Ska man gå med cykeln? Så Söderhamn 2007...

David efter loppet - skeptisk?


Jonas såg till att klubben i alla fall fick en cyklist i mål...

Inga kommentarer: