måndag, december 03, 2007

Dags att åka hem

I morgon lyfter planet mot Sverige.

Slut för denna gången, men jag kommer tillbaka för försäsongsläger i slutet av januari. Då skall jag vara i Zambia i ytterligare sex veckor, och direkt efter det blir det två veckor i USA. Snacka om att jag kommer komma till vårklassikerna med brunbrända vader!

Rick, en av cykelfantasterna här nere har redan gjort klart att han vill att vi ”train like hell” när jag är här. Vi skall lägga upp träningsprogram, men framförallt se till att få många mil i benen på helgerna (jag har ju ett jobb att sköta också). Antagligen kommer jag bo hemma hos honom också - total nördighet med andra ord.

Vårplaneringen ser därför ut att innebär extremt lite trainercykling och istället mycket tid på Zambiska och Amerikanska vägar... Kan tänka mig värre.

Inga kommentarer: