söndag, december 16, 2007

Alltså...

Här trodde man (=jag) att man (=jag) hade lite förhandsinfo om vissa händelser, men ser man (=jag) på... Det här hittade jag på nätet och inte hade Jeppemuppen hintat något om det inte... Men jag är inte bitter... Faktum är att jag tycker att det är skitkul, fast nog tycker jag att "hemlige Arne" kunde ha hostat lite om det innan jag hittade det på kalendern hos www.scfmotion.se, vilket är en mycket bra sida om du är intresserad av motionslopp.

Carrera vårklassiker 2008-05-01, LVG
CK Crescendo Velo, Stockholm, län=AB
Första Start: 10.00
crescendo.velo@hotmail.com
1) 90km, 250kr, efteranmälan: 50kr, I anmälan ingår tidtagning, 1 st maximbar, 1 maxim gel, 2 st vätskekontroller, varmkorv, smörgås och kaffe efter mål. Fri service från bil alt på kontroll. Chans att vinna fina priser från ECI vid utlottning på startnummer.
2) 60km, 150kr, efteranmälan: 50kr, I anmälan ingår tidtagning, 1 st maximbar, 1 maxim gel, 1 st vätskekontroll, varmkorv, smörgås och kaffe efter mål. Fri service från bil alt på kontroll. Chans att vinna fina priser från ECI vid utlottning på startnummer.
Sista anmälningsdatum: 24/4
Göran Olsson, 070-3793571, crescendo.velo@hotmail.com
Mats-Olov Eriksson, 070-3711893, crescendo.velo@hotmail.com
Anmälan kommer kunna påbörjas den 1 februari 2008 På CK Crescendo Velos nya hemsida.
www.alltomstockholm.se

Inga kommentarer: