måndag, augusti 30, 2010

Seniorcupen - vad hände efter Ringenloppet...


Jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte uppdaterat tidigare, men bättre sent än aldrig.

Ringenloppet var den senaste tävlingen i seniorcupen och det hände inte så mycket i toppen, förutom att Marcus W i CK Master slog sig in på en fjärdeplats, och därmed förpassade Matti Scheffer ut ur topp fem.

Det blir spännande värre att se hur det ser ut efter Svanesund. Ledaren, Gustav J, tycks inte komma till start - men det gör dock de tre följande placeringarna. Det är väl ingen järv gissning att Glenn Dahl som i sin återkomst i Seniorklungan kommer plocka många poäng, både på tempot och i totalen. Så för att hota honom lär Marcus och Robert (Master resp Ymer) få jobba hårt. Med tanke på hur många CK Master har till start så lär de göra just det.

Planera för helgens tävlande genom att ladda ned fullständiga data här

3 kommentarer:

MarcusW sa...

Tjena! Vet ej vad som blivit fel men jag kom ej 18:e i Ringenloppet utan 12:a. Spana in:
http://iof1.idrottonline.se/ImageVault/Images/scope_0/id_24486/ImageVaultHandler.aspx

Jesper Sundewall sa...

Marcus!

Verkar vara som att vi mixat ditt och din klubbkamrat, Roberts, resultat. Vi ändrar och uppdaterar. Du skall ha 12 poäng till vad jag kan läsa mig till. Du närmar dig tättrion...!

MarcusW sa...

Jag vet! Det kan bli trevliga poäng i slutändan. Bara min halsont försvinner så skall jag skapa lidande i klungan till helgen. Tack.