torsdag, december 04, 2008

Stillösa Lance

På http://www.elizabethkreutz.com/main.php kan man se bilder från Lance Comeback. Fina foton av duktig fotograf - om det säger jag ingenting.

Men Lance stil lämnar en del att önska. Killen flyger privatjet och försöker vara allmänt cool. Han tränar också i eget Livestrong-kit och speciallackad cykel. Så långt allt väl, även om jag inte är imponerad av Livestrongdesignen. Men när jag kommer till bild sex blir jag bedrövad. Killen cyklar runt på sin säkerligen apdyra cykel som är utrustad med sadelväska!

Tjena. Killen har en hel stab runt sig och en proffsfotograf som ligger i busken och plåtar men inte har han vett att plocka bort väskan. Trots att följebilen säkert lurar runt hörnet.

Rikedom köper inte stil och god smak - om någon nu trodde det.

PS. Och bild 37 - testar han hur lurviga ben påverkar aerodynamiken i vindtunneln? Caramba!

7 kommentarer:

Anonym sa...

...och tvärtom.
Stil och god smak fixar inte rikedom (genom fantastiska resultat).
Så det är väl bara att kapitulera... Stilen har ingen större betydelse när det gäller resultaten. Eller? ;)

Jesper Sundewall sa...

Måhända - men det är fan viktigt att se bra ut när man försöker...

Anonym sa...

Sadelväska används av cyklister med mycket starkt självförtroende ;-).

Anonym sa...

Orakat är så 2009, de kommer slå igenom stort i år.

Anonym sa...

Lance behöver inte försöka. Han kan.

Anette Kiss sa...

Eller hur Jögga?
:-D

http://jespersundewall.blogspot.com/2008/05/stil-och-sdant-under-en-italienresa.html

Anonym sa...

Mitt självförtroende är på topp, jag vet precis vad jag inte kan;-)