torsdag, november 19, 2009

Dagens träning

Det blev 1,5 timmar idag med lite spontanintervaller. Det är fjärde gången på en vecka som jag cyklar samma väg ungefär - bara olika långt innan jag vänder. Så nu är jag lite av en lokalkändis på vägen mellan Dusjanbe och Varzob.

En annan milstolpe i mitt Tadzjikistanliv var att jag fick fingret av en bilist för första gången. Det tog fan tre månader - men nu är det avklarat.

Som avslutning är det med sorg jag läser att nu också Team Trek Adecco lägger ner vilket innebär att ytterligare tre svenska framtidshopp står utan proffskontrakt. Tungt mannfall. Hoppas de hittar bra klubbar att utvecklas i, vart det nu blir.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena tack för inlägget! Här ska det satsas! Kul att du håller ett öga öppet :)

Förresten, hur fan gör jag för att följa din blogg? jag e ju totalfärsk på det här och allt känns som en enda röra, lyckas inte ens se antalet besökare... Det var lättare förr =/ Windows 3.1 och disketter...

Jesper Sundewall sa...

Fan Simon, är inte du för ung för Windows 3.1 - det är ju nästan jag för ung för.

Hur som helst. Lättaste sättet att följa bloggar är att lägga in så kallade RSS flöden antingen i din blogg (som jag gjort här i vänsterspalten). Det är busenkelt om du rattar runt lite i blogger. Sen kan du också följa dem i ditt mailprogram - t.ex outlook, på samma sätt. Jag gör både och för att inte missa något.

Kör så det ryker.