onsdag, maj 07, 2008

Bra igen

Det gick ju bra även ikväll. 2:a på Stockholms finaste GP-bana ute vid fiskartorpet. Sånär räckte andraplatsen till att även ta hem totalsegern i seniorcupen, slutade endast två ynka poäng efter Björn B i Fredrikshof (Grattis Björn - nästa år så...)


Och för första gången kom hela laget till start

Och som vanligt hade vi så satans trevligt

Och såg snygga ut.



Mer finns att läsa på http://www.crescendovelo.se/ - jag måste sova. För i morgon skall jag träna med Valhall och jag har hört att det inte går sakta där direkt...

2 kommentarer:

Sköna Helena sa...

stort grattis! och ja, jag håller med - er kläder är grymma! :-)

cykla på medan undertecknad hostar på.

Anette Kiss sa...

Grattis!!

Fanken Jeppe oss emellan, du som är bra i verkligheten och jag som är bra i teorin, så borde vi teama ihop oss i någon mixed tävling, någon gång.