onsdag, oktober 29, 2008

Tack

Av olika anledningar har jag inte kört hållet längs med havet hem från jobbet på ett tag, men idag insåg jag att det var ju givetvis det hållet som jag skulle ta. Klara färger och medan solen sjönk i oranga toner, färgade den sidan av mitt framdäck i mustig eld.

Havsfåglarna skrin fick mig att undra vad det är i ljudet som gör mig så äventyrslysten och vad som får reslusten att komma upp till ytan och visa sig så tydligt.

Medan jag formulerade flyktiga meningar som en stor naturromantiker satte svartfåglarna igång att kraxa och när jag sedan fick se en stavgångare med en ovanlig, för att inte säga väldigt lustig teknik, så ändrades tankegången och jag kom på att jag borde skriva ett inlägg till alla de som har hjälpt till med Rosa Bandets 24 timmars-spinning.

Alla ni som har planerade, förberedde och hjälpte till att genomföra arrangemanget på något sätt - Jag hoppas att ni läser det här eller får det vidarebefordrat till er.

Ofantligt, kolossalt, gigantiskt, enormt, oerhört, väldigt stort tack för väl genomfört arrangemang, samt underbart bemötande!

Jag var inte ensam om att vara nöjd. Det var bara så bra. Tänk att få delta i något som är så bra, samtidigt som man gör en insats för ett gott ändamål. Det är fint det.

Alla ni andra som deltog. Hej till er med. Ni var ju liksom en del av arrangemanget och gjorde det till den upplevelse det faktiskt blev.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för de trevliga orden Anette! Jättekl att få träffa en livs levande cykelmupp efter att ha läst er blog sen starten!
Vi ses väl nästa år igen?

Christer

Anette Kiss sa...

Jamen visst vill jag det. Den framförhållningen har jag väl kanske inte riktigt, men jo, jag vill och räknar med att delta.

Som sagt, jag hörde flera personer som var såå nöjda. Jag hoppas verkligen att ni tar åt er ordentligt av allt beröm och belönar er med något extra. Det är ni väl värda.