lördag, oktober 25, 2008

Rosa Bandet 24 timmar

Min vana trogen sa jag ja när fråga kom, "Vill du vara med på....?"

Först säger jag ja och sedan börjar jag fråga. Vad är det som jag har sagt ja till egentligen. Alltså ja under vissa förutsättningar, som till exempel att jag vill när jag fått veta vad det handlar om.

Rosa Bandet spinning i Göteborg. Ja, varför inte? Det var några stycken i laget redan. Men mig blev det fyra stycken och några till skulle det nog bli. Nu blev det inte så, men 25 timmar på 4 personer är inte så farligt. Sedan fick jag under veckan veta att Gerhard inte skulle dyka upp. Jahaja, 3 stycken alltså och sedan tänkte jag till lite.

"Men hör du Silva du håller ju i två pass också. "

"Ja och så har jag skrivit upp mig på tre timmar för Ride of Hope också."

Kan bli lite jobbigt det här. Jag hade tänkt spinna lite så där lagom, dricka kaffe och springa runt och snacka med folk. Så tog jag visst hundvakten också mellan 02-06. Det här ska bli kul. Det ska det faktiskt, men jag önskar att jag hade sovit lite mer i veckan som gått. Sömnskulden lär ju inte bli mindre i helgen. För övrigt finns det lag med en deltagare i.

Inga kommentarer: