torsdag, juli 05, 2007

Materialist javisst

På väg hem igår mötte jag Jonas på väg ut på en tur med cykeln. Han såg pigg ut och jag kände att benen flexade lite, så där reflexmässigt. Själv har jag nya härliga hjul som jag har cyklat max 5 minuter med för att känna lite på dem. Vad gör jag då? Kastar mig hem, byter om och följer med Jonas för känna ordentligt vad ett par nya hjul kan åstadkomma? Nej, jag lånar ett par gummihandskar och sätter igång att rensa avloppet hemma...

Jävla skitinfektion. Klena kroppskonstruktion. Jäkla träningsobstruktion.

Det känns lite bättre när jag tittar på det här i och för sig. Fina va?!



2 kommentarer:

Ola sa...

Snyyygt!!
Men är det inte dags att tvätta och putsa hojen? Du har ju all tid i världen nu när du är förkyld...*duckar och springer*

Och du, köp nya flaskställ i Frankrike. Dom fulställen kan du ju inte ha till såna snygga hjul. Är man materialist, så är man.

Anette Kiss sa...

Ja, jag vet, jag vet. Bara sparka på den som redan ligger. Du jag slår inte på dig, men jag tänker ta alla tillfällen som finns att ge dig gliringar om och när de dyker upp.

Har inte råd med några flaskställ. Alla pengar gick till hjulen. Tur att havregryn både är billigt och bra träningsföda.