tisdag, april 10, 2012

Första bilderna från Tadzjikistan

Grejerna till Tadzjikistan är som tidigare meddelats framme, och av bilderna från Bakhrom har de redan kommit till användning.

Jag blir rörd av den frikostighet som flera i vårt avlånga land visat upp. Bakhrom, klubbens starke man på plats, skickar också sina djupaste tack för den generositet som ni visat.

Kul, särskilt för kidsen, som får se lite pro ut i full teammundering, må så vara att det är CK UNIs mundering.

Ingen kan göra allt, men alla kan faktiskt göra något som betyder något. Och det visar det här initiativet med största tydlighet!

Tack igen!





4 kommentarer:

Anonym sa...

Gör du ngn mer insamling? Jag har två ica kassar med teamkläder jag tänkte slänga.

/David E

Anonym sa...

Jag är med och skänka prylar.

/cesar

Jesper Sundewall sa...

@David - jag hoppas det men inget är klart ännu. Ska också kolla vad de främst behöver. Håll gärna på grejerna ett tag och håll koll på bloggen för mer info.

@Cesar - kul! Håll utkik på bloggen, blir det en till drive kommer info här

Anonym sa...

Vad är det för fel på CK UNI då?
Sveriges finaste cykelklubb enligt mig.

MVH En CK UNI cyklist.

P.S Roligt att dessa ungdomar får se så stiliga ut.