onsdag, september 01, 2010

Heads-up: cykelförsäljning

Inom kort kommer jag behöva rensa i cykelparken. Efter noggrannt övervägande är det crossen som ryker. Det håller inte med alla cyklar överallt, inte just nu i alla fall när vi väntar tillökning och allt.

Så är du sugen på en riktigt hal tävlingscross i storlek small - för dig som är runt 168-175 (kanske mer) centimeter lång - hör av dig.

Det du får är.

Ridley X-night kolfiberram
Shimano 105
Mavic Aksium framhjulShimano bakhjul
Cantilever bromsar

Kittad för race med endast en klinga fram (var det 44?) vilket ger en utväxling som duger bra för träning och tävling i Sverige men kanske är lite svettig för bergsklättring (tro mig, jag har provat).

Skärmar medföljer för behagligare vinterträning. Fästen saknas, men det går bra att montera. Tro mig igen, för jag har provat även det.

Säljes utan pedaler.

Jag tänker mig 10.000 kronor. Och då får du en riktigt lätt, snygg och pigg hoj. Bilder och annonser på andra håll kommer. Men är du säker på din sak redan nu så ringer du mig på 070 717 2120, eller mailar på jsundewall (at) gmail.com

Jag på crossrackarn

Inga kommentarer: