lördag, oktober 16, 2010

Superlördag

Blogga - pfft. Träna - tsss. Jag gör inget av det som ni märker och det är ganska skönt. Nog för att jag är lite träningssugen, men jag hindras sen i tisdags av en förkylning som inte vill ge med sig riktigt. Måndag är jag kanske fit för kamp igen.

Och fit måste jag bli, på rekordtid, för nästa lördag skall velodromen i Falun testas. Måste raka benen. Skulle väl egentligen behöva sola dem också, men det känns lite väl fåfängsfånigt.

Det skall bli väldigt spännande att se vad jag tycker om att cykla velodrom. Eftersom jag tycker det ser så coolt ut när de bästa gör det så tänker jag att jag borde tycka om det. Samtidigt är det inte bra om jag tycker om det f ö r mycket, för den närmsta ligger tydligen i Falun.

Bokförsäljningen går bra, tackar som frågar. Den finns nu att få tag på via allsköns sajter. T.ex outsideonline har köpt in ett gäng. Du som bor i Skåne kan också från och med cirka onsdag nästa vecka hitta den i Cykelcitys Lundbutik.

För övrigt anser jag att tennis bör förstöras eftersom det förstör cykel. Här skulle jag njuta av Lombardiet runt, men istället får jag se på en apseg seminfinalmatch i någon obskyr tennisturnering.

Inga kommentarer: