söndag, januari 27, 2008

Packad och klar

Jag åker i morgon BA till London 15.05 och sen till Zambia 18.40. Beräknad ankomst 06.40 Zambisk tid. Rick möter och kanske kör vi en tur tillsammans redan på tisdag?

Jag tycker verkligen inte om att packa cykelväskan. Sååå tråkigt. Det är ju såklart roligt att ha hojen med, men det där med att montera isär och packa ner är inte alls kul.

Det blir fulhjulen som får åka med, både R-Sys och Zipp är reserver på hemmaplan. Skulle bara oroa mig för att vårdslösa bagagelastare krossar kolfiberekrarna på de nya Mavicleksakerna. Och då skulle jag ångra mig bittert.

Planen för Zambia är 12-14 timmar i veckan fördelat på 2 distanspass (+3h) 3 intervallpass (varav ett backintervaller) och 1-2 löppass (också dessa i intervallform). Fem veckor enligt den modellen borde göra susen tycker jag.

Ha det så skoj i vintermörkret...

Inga kommentarer: